Close
Search
Searching...
No results
    ماشین آلات تولید نوشابه Mello Yello

    ماشین آلات تولید نوشابه Mello Yello

    Mello Yello، یک نوشیدنی غیرالکلی بسیار کافئین دار و با طعم مرکبات است که توسط شرکت کوکاکولا تولید و توضیع می شود.
    این نوشیدنی برای رقابت با برند Mountain Dew، شرکت PepsiCo، در 12 مارس 1979،معرفی شد.
    Mello Yello، در اوایل دهه 1990 از استرالیا خارج شد و با لیفت جایگزین شد.

    طعم ها

    این نوشابه دارای سه طعم از جمله: Mello Yello Cherry & Mello Yello Afterglow ،Mello Yello Melon می باشد.
    Mello Yello Cherry، در پاسخ به Mountain Dew Code Red، به بازار عرضه شد.
    همچنین Mello Yello Cherry، در دستگاه های فری استایل کوکاکولا موجود است و هنوز در بازارهای محدود به فروش می رسد.
    محتوای کافئین این نوشابه 49.5 میلی گرم در هر 355 میلی لیتر است.
    گسترش ملی در سال 2021 با در دسترس بودن Mello Yello، محدود به بخش شرقی ایالات متحده به پایان رسید،
    اما همچنان به عنوان یک نوشیدنی فواره
    در مکان‌های مختلفی از جمله Arby’s ،Cracker Barrel ،Hardee’s Golden ،Corral و Culvers فروخته می‌شود.

    بازار یابی

    Mello Yello، در سال 1990 در فیلم Days of Thunder بر اساس نسکار به نمایش درآمد که در آن شخصیت تام کروز، کول تریکل، یک ماشین تحت حمایت (Mello Yello) را سوار کرد تا در Daytona 500 پیروز شود.
    سال بعد، زمانی که راننده کایل پتی با حمایت مالی Mello Yello، در سری جام وینستون رانندگی کرد، این رنگ به یک طرح رنگ واقعی نسکار تبدیل شد.
    Mello Yello، اسپانسر مسابقه پاییزی جام وینستون در شارلوت موتور اسپیدوی تا سال 1994 بود.
    Mello Yello، همچنین در تبلیغات ارنست مستقر در نشویل تبلیغ شد که در آن شعار رسمی (Make The Mello Yello Move) را ابداع کرد.
    در سال 2011، Mello Yello، کمپین تبلیغاتی خود را دوباره راه اندازی کرد.
    در سال 2013، Mello Yello به عنوان بخشی از تمدید حمایت مالی شرکت کوکاکولا، حامی اصلی مسابقات حرفه‌ای (NHRA) شد.
    شرکت Mello Yello، در دسامبر 2015، از لوگو و طرح بسته بندی جدید پرده برداری کرد، که دارای نشان جدید (MY) به رنگ مشکی روی زرد بود.
    این لوگو فقط برای نوع معمولی و Mello Yello Zero، استفاده شد.
    Mello Yello Cherry & Peach تا سال 2017 به استفاده از لوگوی قبلی ادامه دادند.

    راه اندازی مجدد بین المللی

    در اکتبر 2006، Mello Yello پس از حداقل 15 سال غیبت از بازار محلی، مجدداً در نیوزلند به عنوان یک محصول (نسخه محدود) عرضه شد.
    نسخه جدید نیوزلند حاوی آرم اصلی دهه 1980 بود و مانند زمانی که در دهه 1980 در دسترس بود عبارت A Product of the Coca-Cola Company را روی بطری درج می کرد.
    این نسخه در بطری های پلاستیکی 600 میلی لیتری و 1.5 لیتری موجود بود و حاوی عبارت (Limited Edition) بود.
    در اواخر ژوئن 2011، Mello Yello دوباره در ژاپن عرضه شد.
    بسته بندی در ژاپن دارای شعار (Smooth Taste Smooth Times) و نشان (از سال 1983) در کنار قوطی ها و بطری ها بود.