Close
Search
Searching...
No results
    ماءالشعیر کرونا Corona

    ماءالشعیر کرونا Corona

    Corona نام تجاری ماءالشعیر است که در چندین کارخانه ماءالشعیرسازی در مکزیک تولید شده و به بازارهای سراسر جهان وارد می شود.
    شرکت Constellation Brands دارای مجوز انحصاری و تنها تولید کننده ماءالشعیر Corona در تمام ایالت های، ایالات متحده می باشد.
    شرکت بلژیکی AB InBev مالک ماءالشعیر در تمام بازارهای دیگر است.
    این نام تجاری پرفروش ماءالشعیر وارداتی در ایالات متحده است.
    اغلب آن را با یک تکه آهک یا لیمو سرو می کنند تا طعم و مزه آن را اضافه کند.
    دستور تهیه شامل ذرت و همچنین مالت جو و رازک است که به طور سنتی برای تهیه ماءالشعیر استفاده می شود.
    محبوب ترین نوع این برند Corona Extra است که یک لاگر کم رنگ است.
    از سال 1998 پرفروش‌ترین نوشیدنی وارداتی در ایالات متحده Corona Extra بوده است.
    انواع دیگر برند ماءالشعیر Corona عبارتند از Corona Light، Corona Premier و Corona Familiar.

    ترکیبات

    طبق گفته شرکت Sinebrychoff، ماءالشعیر Corona Extra حاوی مالت جو، ذرت، رازک، مخمر،
    آنتی اکسیدان ها (اسید اسکوربیک) و پروپیلن گلیکول آلژینات به عنوان تثبیت کننده است.

    بسته بندی

    ماءالشعیر Corona در انواع مختلف موجود است، ازجمله
    آمپلتا 207 میلی‌لیتری (7.3 فل اونس آمریکا) و کوارتیتو تا 940 میلی لیتر (31.8 فل اونس ایالات متحده)
    در اسپانیا، ماءالشعیر با نام Coronita (به معنای، "تاج کوچک") شناخته می شود.
    در بریتانیا، کانادا، استرالیا و ایالات متحده، بطری های کوچکتر، 210 میلی لیتری نیز وجود دارد.

    شرکای حمایتی

    Corona حامی طولانی مدت بوکس در مکزیک بود، سپس حامی مالی مبارزات شنبه شب در Televisa شد
    اما پس از اینکه Anheuser-Busch InBev کنترل کامل برند را به دست گرفت، حمایت مالی خود را کاهش داد.
    در ایالات متحده، Constellation Brands به حمایت مالی از بوکس از طریق Corona ادامه می داد، به ویژه با قهرمان شکست ناپذیر وزن پر فلوید می ودر جونیور.
    Corona از سال 2005 تا 2009 حامی تورنمنت LPGA Tour Corona Championship بود.
    از سال 2004 تا 2011، حامی مسابقات سری Corona NASCAR Mexico بود که بیشترین سهام را دنبال کرد.
    Corona همچنین حامی مسابقات اتومبیل رانی در مکزیک بود.
    علاوه بر این، Corona یک "اسپانسر دوم" برای چهار تیم برتر فوتبال حرفه ای دسته اول مکزیک، لیگ MX است.
    تیم هایی که توسط Corona حمایت مالی می شوند عبارتند از: Atlas ،Santos Laguna ،Querétaro ،Puebla ،Chiapas ،América
    Pachuca ،Morelia ،Leon ،Toluca و Necaxa.

    تبلیغات

    تبلیغات کرونا برای هر دو Corona Extra و Corona Light معمولاً در ساحلی با شعار "Miles Away From Ordinary" از سال 2000 تا 2007 انجام شد.
    از اوایل دهه 2010، شعار "Find your beach" استفاده می شد.