Close
Search
Searching...
No results
    جدیدترین فناوری ها در صنعت آشامیدنی

    جدیدترین فناوری ها در صنعت آشامیدنی

    صنعت آشامیدنی در طول سال‌ها شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده است
    از جمله اتوماسیون و بلاک چین که از هیجان‌انگیزترین نوآوری‌ها در صنعت آشامیدنی میباشد
    با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از نوآوری های کلیدی صنعت آشامیدنی بیندازیم.

    1 مرتب سازی

    برای ساده‌سازی فرآیند توزیع، مرحله‌بندی و مرتب‌سازی اقلام خود،
    شرکت‌های نوشیدنی از سیستم‌های «جریان عبوری» استفاده کرده‌اند.
    این فرآیند مستلزم استفاده از روبات ها و وسایل نقلیه خودکار برای چیدن و جابجایی محصولات خود در انبارها است.
    این سیستم همچنین به اپراتورهای ماشین اجازه می دهد تا هر دسته را ردیابی کنند،
    بنابراین راحت تر می توان مطمئن شد که هر آیتم به حساب می آید.
    بیش از هر چیز باعث کاهش خطای انسانی و نیاز به نیروی انسانی بیشتر، افزایش بهره وری و کارایی هزینه در فرآیند می شود.
    فناوری صدا
    فناوری صوتی فرآیندها را یکپارچه‌تر می‌کند و این هرگز به اندازه اپراتورهای انبار مشهود نبوده است.
    به گفته جانسون توماس، نویسنده فناوری اطلاعات، این کارمندان می‌توانند
    به سادگی با صدور فرمان‌های صوتی ماشین‌ها «دست‌فری و بدون چشم» کار کنند و بدون هیچ مشکلی کار را انجام می‌دهند این نه تنها کارایی کلی را افزایش می دهد،
    بلکه زمان مورد نیاز برای آموزش اپراتورهای جدید و به روز رسانی آنها را نیز کاهش می دهد.
    IIoT
    اینترنت صنعتی اشیا (IIoT) استفاده از دستگاه های متصل به شبکه در یک محیط صنعتی است که
    بر ارتباطات ماشین به ماشین تمرکز دارد و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا عملیات خود را ساده کرده و خطاها را کاهش دهند.
    ارائه‌دهنده تجهیزات Sidel ماشین‌هایی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند که دارای حسگرهای داخلی
    هستند و ابزارهای بهبود کارایی (EIT®) داده‌ها را ثبت می‌کند و عیوب تولید را مشخص می‌کند و اطمینان می‌دهد
    که هر نوشیدنی سریع‌تر و با کیفیت ثابت تولید می‌شود.
    سرویس ابری
    هر شرکت نوشیدنی منابع لازم برای دنبال کردن پیشرفت‌های پیشرفته را نخواهد داشت.
    خوشبختانه، ارائه دهندگان خدمات ابری برای دسترسی بیشتر به منابع وجود دارند.
    این ارائه دهندگان دسترسی به نرم افزار یا فضای ذخیره سازی خاصی را اجاره می دهند
    تا شرکت ها بتوانند از پرداخت هزینه های مربوط به مالکیت و نگهداری زیرساخت های خود اجتناب کنند.
    برچسب های NFC
    شرکت ها همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش تجربه کاربر هستند و صنعت نوشیدنی نیز تفاوتی با آن ندارد.
    برای این منظور، آنها تصمیم گرفته اند فناوری ارتباطات میدان نزدیک (NFC) را بر روی نوشیدنی های خود حک کنند.
    جانی واکر شروع به چسباندن برچسب‌های NFC روی درپوش‌های برچسب آبی خود کرده است
    که با اطلاعاتی برنامه‌ریزی شده‌اند که مصرف‌کنندگان می‌توانند با گوشی هوشمند مجهز به NFC به آن دسترسی داشته باشند
    سپس برچسب می تواند برخی از اطلاعات محصول، مانند اصالت و تاریخچه آن را به شما بگوید
    حتی می تواند دستور العمل های کوکتل برای الکل و غذاهای سازگار را برای شما ارسال کند.